Wykształcenie - studia
- Pedagogika – UW
- Stosowana Analiza Zachowania - przygotowanie do pracy z osobami z zaburzeniami rozwoju i zachowania (SAZ) – SWPS
- Terapia pedagogiczna uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się - Wyższa Szkoła Społeczno - Ekonomiczna i Polskie Towarzystwo Dysleksji w Warszawie
- Zarządzanie oświatą – WSKFiT im. Haliny Konopackiej
Kursy kwalifikacyjne
- CranioSacral Therapy Level I Workshop - Upledger Institute Poland
- CranioSacral Therapy Level II Workshop - Upledger Institute Poland
- SomatoEmotional Release Level I Workshop - Upledger Institute Poland
- SomatoEmotional Release Level II Workshop - Upledger Institute Poland
- ADV1: Zaawansowana Terapia CranioSacralna I -Upledger Institute Poland
- CranioSacral Therapy for Cranial Nerves 1-CSCN1-Upledger Institute Poland
- Akademia Psychobiologii -Vedica Marzanna Radziszewska
- Akademia Psychobiologii Zdrowia –Violetta Karys
- Kurs hipnozy dla telepatów – Akademia Dobrostanu
- Kurs dla operatorów telepatów - Akademia Dobrostanu
- Kwalifikacyjny kursz zakresu Integracji Sensorycznej dający uprawnienia do terapii
oraz diagnozowania – PSTIS
- Diagnoza Baterią Polskich Standaryzowanych Testów Integracji Sensorycznej- PSTIS
- Monachijska Funkcjonalna Diagnostyka Rozwojowa – Fundacja Promyk Słońca
- Stymulacja systemu taktylnego i jej wpływ na rozwój psychoruchowy dziecka Edukacyjno-Rehabilitacyjne Centrum Wspierania Rozwoju –aCentrum
- Metoda Carole Sutton – SYNAPSIS
- Terapia ręki” - Edukacyjno-Rehabilitacyjne Centrum Wspierania Rozwoju -aCentrum
- Terapia ręki II stopień – szkolenie uzupełniające dot. pracy z dzieckiem z głębszą niepełnosprawnością- Edukacyjno-Rehabilitacyjne Centrum Wspierania Rozwoju -aCentrum
- Metoda Ruchu Rozwijającego wg Weroniki Sherborne -Warszawskie Centrum Innowacji Edukacyjno-Społecznych i Szkoleń
- Ruch dla uczenia się (Move to Learn) – APS
Szkolenia
- Wczesna interwencja terapeutyczna i wspieranie rozwoju. Elementy diagnozy i terapii dziecka 0-36 m.ż. – PSTIS
- Małe dziecko z zaburzeniami integracji sensomotorycznej. Elementarne zasady obserwacji i terapii” - Ośrodek Edukacyjno-Rehabilitacyjny aCentrum
- Diagnoza procesów Integracji Sensorycznej - Fundacja OKNO
- Ontogeneza motoryczna – Manus Medica
- Prawidłowości i zaburzenia rozwoju sensomotorycznego dziecka –profilaktyka i interwencja-PSTIS
- Dieta sensoryczna- najnowszy model techniki szczotkowania i kompresji stawów- PSTIS
- Wprowadzenie do terapii zaburzeń modulacji sensorycznej: STEPSI – narzędzia
do efektywnego rozumowania klinicznego (prow. Tracy Murnan Stackhouse) - PSTIS
- Dieta sensoryczna –optymalne wsparcie terapii u osób z zaburzeniami neurorozwojowymi (prow. Julia Wilbarger i Tracy Murnan Stackhouse) – PSTIS
- Przetwarzanie sensoryczne, jego znaczenie dla rozwoju i funkcjonowania człowieka- ujęcie interdyscyplinarne” –PSTIS
- Modulacja sensoryczna – neurobiologiczny proces od narodzin do starości - PSTIS
- Ramowy plan terapii dla poszczególnych dysfunkcji procesów integracji sensorycznej - PSTIS
- Metoda integracji sensorycznej w terapii dzieci autystycznych - PSTIS
- Zaburzenia ze spektrum autyzmu
- Seksualność osób z autyzmem i Zespołem Aspergera - Centrum Terapii i Rozwoju INDYGO
- Od Z do A, czyli zrozumieć Zespół Aspergera, Lęk w spektrum autyzmu. Jak go zmniejszać, Jak być rodzicem dziecka z ASD?, Trening jedzenia, Planowanie przestrzeni dla osób z ASD: wnętrza, które koją emocje, Skuteczna regeneracja emocji, Echolalia - Centrum Terapii Autyzmu SOTIS
- Metody i techniki muzykoterapii - Centrum Kształcenia Kadr przy Stowarzyszeniu Rodziców i Przyjaciół Dzieci Niewidomych i Słabowidzących „Tęcza”
- Muzykoterapia. Profilaktyka i terapia muzyczna- Centrum Wspomagania Rozwoju i Osobowości
- Dziecko z FAS - Warszawskie Centrum Innowacji Edukacyjno-Społecznych i Szkoleń
- Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania - YODA – Jędrzej Cieszyński
- Szkoła dla Rodziców i Wychowawców –Warsztaty Umiejętności Wychowawczych - Stowarzyszenie na rzecz rodziny – Szkoła dla rodziców i wychowawców „Bez porażek”
- Szkoła dla Rodziców i Wychowawców – „Rodzeństwo bez rywalizacji” - Stowarzyszenie na rzecz rodziny – Szkoła dla rodziców i wychowawców „Bez porażek”
- Rodzinne wychowanie w dziedzinie płciowości – jak rozmawiać z dziećmi o płci i o seksie - Stowarzyszenie na rzecz rodziny – Szkoła dla rodziców i wychowawców „Bez porażek”
Doświadczenie
prywatnie mama dwóch synów (w tym jednego z niepełnosprawnością sprzężoną)
do 2009 r. nauczyciel nauczania wczesnoszkolnego
od 2009 r. terapeuta